آغاز جشن نیکوکاری در 300 مدرسه و پنج پایگاه شهری در مراغه

آغاز جشن نیکوکاری در 300 مدرسه و پنج پایگاه شهری در مراغه

مراغه - ایرنا - جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در بیش از 300 مدرسه شهری و روستایی و پنج پایگاه شهری در نقاط مختلف مراغه آغاز شد.

 

مدیر آموزش و پرورش مراغه روز چهارشنبه در آیین آغازین جشن نیکوکاری که در مدرسه هیات امنایی عذرا زینی مراغه برگزار شد گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم با حضور در این جشن، می توانند این حرکت فرهنگی و اجتماعی را در جامعه نهادینه کنند.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ کمک به همنوع و خانواده های نیازمند در بین دانش آموزان به ویژه در سنین نوجوانی، در قالب جشن نیکوکاری حرکتی ارزشمند بوده که به همت کمیته امداد در نقاط مختلف به ویژه در مدارس انجام می شود.
وی اضافه کرد: رفع نیازهای معیشتی و مالی خانواده های نیازمند و محروم در قالب جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم خیر با حضور اقشار مختلف مردم در جامعه نهادینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه نیز در این آیین با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در نقاط مختلف شهری و روستایی گفت: این حرکت فرهنگی و اجتماعی در قالب جشن حضور خیریه آحاد مردم از امروز به مدت سه روز و همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می شود.
ایوب هاشمیان گفت: بر این اساس کمک های دانش آموزان در مدارس شهری و روستایی و کمک های مردمی نیز در پنج پایگاه ثابت و مستقر در میادین شهری مراغه و بخش خداجو و در مسجد جامع جمع آوری می شود.
وی اضافه کرد: حضور آحاد مردم در این حرکت خیر، موجب دلگرمی و حمایت از اقشار نیازمند و محروم جامعه در آستانه سال جدید خواهد بود.
هم اکنون بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 اسفند 1395برچسب:, | 12:30 | نويسنده : شهروند مراغه ای |